Vadná položka
Je nám líto, že jste obdrželi vadnou položku. Snažíme se zajistit, aby každá položka, kterou vám zašleme, byla v perfektním stavu.
Občas se však vyskytnou chyby a my bychom rádi podnikli veškeré kroky k tomu, abychom ji co nejsnáze a rychle vyřešili. p>
Pro položky, na které se vztahuje naše 90denní záruka vrácení peněz:
Pokud je vaše položka vadná a vztahuje se na ni naše 90denní záruka vrácení peněz, rádi vám ji bezplatně vyměníme.
V případě, že jsou položky vadné, uhradíme náklady na zpáteční dopravu k nám a veškeré náklady na vrácení položky zpět k vám.
Náklady na vrácení položky zpět k nám , bude uhrazena částka uvedená pro standardní dopravu s použitím našich uveřejněných sazeb za dopravu.
Vystavíme kredit zpět na původní způsob platby, který jste použili k platbě za zboží. V případě zpětné úhrady za dopravu mimo 30 dnů zašleme refundaci prostřednictvím služby PayPal.
Pokud chcete, rádi bychom vám také nabídli vystavení dárkového certifikátu na DVOJNÁSOBEK vrácené částky za dopravu, kterou vám můžete použít při příštím nákupu. Pokud byste chtěli tuto možnost, uveďte prosím poznámku v sekci komentářů ve formuláři pro vrácení.
Řiďte se prosím postupy pro vrácení podle tohoto článku kliknutím sem.
Upozorňujeme, že možnost vrácení/výměny položky se zobrazí pouze v případě, že je položka v záruční lhůtě na vrácení/výměnu.
Pro položky mimo 90denní záruku vrácení peněz:
Pokud je vaše položka vadná a je mimo naši 90denní záruku vrácení peněz a méně než 1 rok, rádi ji ZDARMA opravíme poplatek.
Chcete-li požádat o opravu, kontaktujte náš tým péče o zákazníky. Náklady na dopravu k nám budou na vaše náklady a zpáteční doprava bude podléhat našim sazbám za dopravu.
